Subject: Kutse esinema Piimafoorumil
From: "EPKK" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Mar 2025 15:11:55 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, hr Erkki Keldo

Edastan Teile, majandus- ja tööstusminister Erkki Keldo, Eesti
Põllumajandus-Kaubanduskoja poolt kutse esinema ettekandega meie
korraldatavale konverentsile Piimafoorum 2025.

Sündmus leiab aset 22. aprillil 2025 hotelli Estonia Resort Hotel & Spa
konverentsikeskuses, Pärnus.

Palume edastada oma tagasiside konverentsil osalemise kohta hiljemalt 14.
märtsiks aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Kui olete ise hõivatud, palume informeerige meid, kes Teid asendab.

Lugupidamisega

Kristina Unrau

Büroojuht

Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda

Pärnu maantee 141, 11314 Tallinn/ 372 600 9349